2. adventssøndag..

 2011-12-04    10:04:11   av:Viken
Nå er det bare 2 helger igjen til det blir julaften.. Tiden går altfor fort..

Skal pakke litt klær og sånt.. Skal reise bort i et par dager.. Det skal blir godt å reise bort et par dager og får slappe av litt.. Har vært mye stress i siste.. TYPISK jul som gjør oss stress.. :) Men godt at julen skjer bare en gang pr år.. Ikke hver måned!! Men selvsagt blir man stress hver måned, men jul er det værst av alle synes eg..

Leah har vokst så mye i siste, snart kan ho ikke sitter på vippestol mer, vippestol er snart for liten til henne så ho ikke kan sitter det mer. Ho vil bare stå hele tiden, man blir sliten av det å holde henne hele tiden, ho liker ikke å ligger på ryggen eller mage, vil bare stå hele tiden, men vi prøve å la henne ligge på mage og ryggen slik at ho ikke skal blir avhening av stå hele tiden...

Nei nå skal eg stikke herfra og vaske flasker og koke flasker før de er klar til å brukes igjen ved ca 12 tiden som Leah skal spise grøt og melk, etterpå skal vi dra til bowlinghallen og se på Christian spille bowling kamp..
Ble spurt idag om eg vil spille bowling idag kl 14, men gadd ikke spille for eg tenkte at det blir sliten for meg etter københavn og det hadde eg rett, er fortsatt sliten etter København idag også.. Godt at eg sa nei til kamp idag..

Kommer kanskje igjen senere ikveld og skrive noe hvis det er nytt..


 Jessica

Håller med dig, det är typisk julstress. Speciellt när man har barn, ska fira jul ihop med sin familj och släkt, julmat, handla julklappar, slå in klappar m.m. Mellandagarna, och kanske nyår då mindre stress och avkopplande, hoppas jag! ;)



Skönt att få åka bort till en annan miljö och koppla av. Tyvärr barnen växer snabbt! Mina styvbarns kläder var redan små innan vi flyttade hit, så vi fick gå igenom kläder igen och köpte nya :).



Det är så kul att bowla, jag har inte spelat på ca ett och halvt år snart. Hoppas det ska gå bra för din sambo!

 2011-12-04    14:52:47     URL: http://jaowl.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?