Aldri mer

 2011-12-07    14:51:17   av:Viken
å kjøre i København igjen!! Men heldigvis skjedde det ikke noe..
Igår kjørte eg litt tidlig på veien for å unngå forvirret og sånt, FØRST gang eg kjørte til københavn alene.. Det var grusomt.. Kjørte feil vei, og det blir masse trafikk, KØ.. OSV OSV.. Dere vet jo hvordan København er!! Hehe..

Det gikk fint med møte i København men synes det var LANGTID.. Kom så sent til Langeland igår kveld, fikk middag kl 23 igår.. Gikk direkt til sengen og hadde "hammer" på hode og sov direkt.. Det var skikkelig en slittsomt dag igår..

Nå er vi tilbake til Odense.. Vel hjemme igjen! Vi 3 er blitt forkjølet nå.. Christian er på jobb, Leah sover, jeg sitter her og nyser!! hehe

Vet ikke hva eg skal finner på ettersom det er stille her i huset nå, og det er ikke noe å gjøre på her.. Bare glor på data eller tv.. Men blir for fort lei av det.. Når eg sitter ved data blir eg automatisk rastløs og vil bare stikker etter ca 10-15 min når det ikke er noe nyhet.. Kan jo sitter her litt lenge hvis det er noe spennende stoff (ikke rusmiddel, men lese stoff ) å følge med..

Var i københavn p.g.a tupperware.. Eg ble konsulent for Tupperware for noen uker siden.. Derfor var eg på møte igår, og fikk noe flott ting som eg fikk solgt noe for en uke siden. Min leder sa at det var heldig at eg kommer igår fordi de pleier ikke gjøre det, så det var akkurat igår de ga ut premie for de som har solgt vare.. Eg valgt rosa sportflaske som eg kan ta med til trening eller på tur...

Nå er Leah våken så eg stikker herfra..
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?