Badestol...

 2011-12-17    11:35:52   av:Viken
Nå har eg endelig fått tak i badestol til Leah idag.. Har letet etter det i BabySam og Ønskebarn men de hadde ikke det, så eg tenkte spørre noe i Facebook, men da eg kjørte videre, plutselig så eg en butikk som heter kære børn, må ta meg en tur dit og se, har aldri vært innom der før, det var KJEMPESTOR baby butikk, så fant eg badestol med sugekopper på bunn.. Deilig, så nå kan ho sitte i badering når ho skal bade i badekar hos svingeforeldre..

Samme type men oranse farge istedenfor det farge, turkos? eller mintgrønn? Det er eneste farge butikken har, farge er ikke viktig for meg, viktig for meg er at ho kan få sitte på det når ho skal bade hos svingeforeldre.. Vi har ikke badekar her i huset, det som eg har balje eller ka det heter begynner å blir liten for henne, så eg vet ikke hvor eg kan få tak i større balje.. Kanskje på en fiske butikken? Eller vet noe om det?
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?