Christian fikk

 2011-12-19    09:35:39   av:Viken
opplevd det også...

Da han kom hjem inatt, så måtte eg forteller til han hva som skjedde. Eg var helt urolig.. Det virker som at han trodde ikke på det.. Så gikk vi til 2. etg, og plastpose var på gulvet igjen.. Han tok det bort til kontor.. Så gikk vi ned til stue og snakke litt sammen om hva plan vi skulle gjøre denne uke..

Så gikk vi opp til soverommet, så snu han med spørsmålstegn på ansikt, har du slukket lampe på soverommet, eg sa nei lys er på, og plastpose var på gulvet igjen.. Lampe til soverom er slukket.. Merkelig.. Så sa eg DET SER DU!! Han gikk hver eneste rom og se om noen var i huset.. Men INGEN var i huset.. Så ble eg dritt redd og gikk til sengen og fikk ikke sove i begynnelse..

Han skal på jobb ikveld, så vi får se ka som skjer ikveld.. Hvis det skjer noe så flytter eg sikkert ut herfra, klare ikke å bo sånt her i huset..

Kan godt bo hos svingerforeldre foreløping til vi finner ny leil. eller hus. Så det blir ca 1,5 timer å kjøre for Christian til jobb pr vei..
 Janni

Åhh nej, ikke godt og håbe ikke sket igen, og det er bare ingen folk i hus, og stakkel leah og dig fik føler , og jeg tænke på jer håbe går godt at leah kan sov i nat .. jeg har haft oplevelsen som man bag mig "skulle vække mig" jeg så bag viser ingen hmm jeg kan ikek forstår hvad er det fande sket , og kan jeg ikke for spøgelsen :(



kramm på jer og hold jer meget , glæde mig til at se jer på torsdag <3<3

 2011-12-19    10:47:56     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
 Je

Bra att din Chris fick se med egna ögon. Ina nämnde en film har jag också sett och tänkte på det. Blogga gärna om det händer igen!

 2011-12-19    18:37:48
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?