En natt innlegg..

 2011-12-19    00:27:09   av:Viken
Buuuuuu det er spøkelse her i huset....

Det er helt uvanlig av meg å skrive her så sent på natten, og eg er SUPERTRØTT men klare ikke sove ettersom det er noe merkelig her i huset synes eg.. Og sitter her og vente til Christian kommer hjem snart.. Så kan eg være trygghet og sove ved siden av han..

Noen har kastet 2 ting på gulvet i gang mot soverom.. Leah skrike og eg gikk opp, så en ting på gulvet, men gikk direkt til Leah, ho gråtet voldsomt, så tørste eg henne til ho sover igjen.. Gikk tilbake til gang, ble det en ting til som ble kastet på gulvet, HMMM tenkte eg.. Tok de to ting opp og la dem igjen i en annen rom (kontor rom) og gikk ned, ca 1,5 timer senere skriker Leah igjen, gikk opp og de to ting var tilbake til gang fra kontor rom på gulvet, GJETT at eg ble så dritt redd.. Tenkte nei ta med rolig, gikk til Leah, ho var veldig urolig.. Ho ble rolig tilslutt.. Ryddet igjen de to ting fra gang til her i stue!! For halv time siden skriker Leah igjen. og gikk opp, så var det NY ting der på gulvet.. FAEN tenkte eg.. Nå klare eg ikke mer med sånt..

Sitter her med voldsomt hjerte banker.. Christian måååå kom nååå....
 Je

Det är ju obehagligt! Det fanns ju ett sammanhang, en eller två saker hamnade på golvet och Leah skrek. Har du känt en närvaro, om du nu känner att det är något märkligt i huset, hur länge har det pågått? Vilka saker som låg på golvet?



Fixa en övervakningskamera, eller webbkamera, filma under kvällen och natten.

Kramar i massor



 2011-12-19    01:28:47
 Je

Förresten du kan även ta några kort, ibland kan se något märkligt på bilden.

 2011-12-19    01:29:50
 Ina

Når jeg läste dette så tänkte jeg på filmen "Paranormal activity" :S



Det kan väre at nogen vil give dig et signal, kan väre hvad som helst.

 2011-12-19    06:35:48     URL: http://www.nattstad.se/jessina
 Anki

Je: Det ska jag gör om det hända igen i aften..

Ina: Ja det har jag set förut. HEMSKT!! Hoppas det är inte samma här..

 2011-12-19    09:37:49     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?