Fortid til nåtid har forandret...

 2011-12-14    21:41:41   av:Viken
Det var 11 år sist eg fikk min datter, Emilie.. 11 år senere fikk eg min datter, Leah igjen..

Da eg hadde Emilie, huske eg at eg kunne ikke gi henne vanlig melk før ho fylte 9 måneder, og brødskive før ho ble 8 måneder gammel eller noe.. Men igår sa helsesøster at Leah kan drikke vanlig melk fra 6 måneder. Også brødskive.. Eg ble munnlam!!

Før finnes det BARE en type av morsmelksertsattning.. Idag er det 2 typer.. Altså som f.eks NAN 1 og NAN 2.. Før hadde det ikke sånt.. Før var det bare NAN og det passer til alle alder, men idag er det NAN 1 fra 0-4 måneder gammel og NAN 2 fra 4 måneder til oppover..

"Middag" får Emilie ikke før ho var 6 måneder gammel, men idag kan Leah spise "middag" (inkl. skal bare være poteter og gulrot.. Ble overrasket..

Nå sitter eg her og tenke, herregud fortid og nåtid har forandret, masse som har skjedde som eg ikke fikk fulgt med!! Nå lurer eg på om det er noe mer som har forandret?? Hmm..
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?