Hjemme igjen...

 2011-12-27    16:24:25   av:Viken
Nå er vi endelig kom hjem fra Langeland igår kveld, det var koselig med masse julemat og sånt, men GLEDER meg mest til nyttårsaften siden vi skal spise norsk mat :D Lengter og lengter til nyttårsaften. Det er jo 2 år sist eg spist det.. Så det skal blir GODT når eg få spise det igjen på nyttårsaften.. Og det er eg helt SIKKER på at det er 2 år sist fordi ifjor var eg i Danmark og spist dansk julemat (AND) wow.. Og var hos mine foreldre for 2 år siden på juleaften så derfor er eg helt sikker på at det er 2 år siden sist eg spist norsk julemat :D

Vi har handlet klart til nyttårsaften, så det blir rolig dager fram til Astri kjem på torsdag.. Jaaa bare 2 dager igjen.. Jippi.. Gleder meg veldig til torsdag.. Da blir det sikkert masse å snakke om alt mulig på torsdag til natt.. Typisk når vi ikke har sett på lenge så blir det bare bla bla bla til natt..

Eg tror at eg skrev noe at det er over 1 år siden eg har ikke sett Astri, igår spurte eg henne om når det var sist? Ho sa at det var sist i mai.. Så kommer eg på SELVSAGT så fjols eg var.. Ho var jo med min sønns konfirmasjon i mai så eg har GLEMT at vi så sist i mai måned.. Det ser dere vel at eg er sååå GAMMEL dame at eg ikke kan huske godt.. hehe.. Neida eg bare tuller litt.. Har lært meg at legge vekk alt som var i fortid, så det er ikke lett for meg å huske, men dersom det er GOD minne så beholder eg det med meg selv.. Hvis eg har vært frekk mot noen så kan eg ikke huske hva som ble sagt eller hva som skjedde, men kan selvsagt huske at det ble noe galt men hva slags eller hva skjedde har eg glemt alt..


Så det er bare 4 dager til det er sist dag for 2011.. Så blir det ny 2012 om 5 dager.. Er dere KLAR til ny år som kommer?
 Je

Det syns att ni har haft bra jul! Maken och jag ska fira tillsammans med mina föräldrar. Jag är fortfarande sjuk så kommer inte vara med vännerna som har barn.

 2011-12-28    15:31:03
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?