Igjen om Leah Marie...

 2011-12-13    14:29:09   av:Viken

Idag, 9 dager før ho blir 5 måneder gammel. (den 22 des. blir ho 5 måneder)

Helsesøster var her på besøk idag, ble overrasket at ho veier 8350 gram og er 70 cm lang.. Kan ikke tro at ho vokse så fort.. Så det var ikke merkelig at eg ble så utslitt å bære henne nesten hele dagen igår, tenk litt nesten 8,4 kg på en arm!! Hehe


Ble ho skremt?? Neida, ho bare glor på iphone som ho kan se henne selv :)


En glad jente som leker med tyggeleketøy :)
 Je

WOW, a big baby :) En bekant vars baby som idag är ett år gammal, var ganska tung när jag bar honom när han var kring sju månader gammal, också stor och stark.

Leah har så härliga och söta kinder, man vill bara nästan nypas, nää bättre pussas!

 2011-12-14    00:05:15
 Mette J

Nuttet Leah.. Jeg har lille ting til Leah som jeg glemte at få pakke ind sidste gang. Giver jeg til Fay på lørdag ;) Krammer Leah fra mig.

 2011-12-14    20:54:51
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?