Ikke så lenge..

 2011-12-16    18:07:11   av:Viken
til min mamma fyller år om 7 dager og julaften om 8 dager.. Det er værst eg vet om at kjøpe bursdagsgave og julegave til mamma hver eneste år, ettersom ho fyller år den 23 des og julaften den 24 des.. 2 dager på rad med gaver.. Så det er ikke lett å finner på ettersom ho er blitt eldre og har likesom ALT som ho har det i hjemme, så det blir bare mer og mer vanskeligere hver år..

Eg har vært innom butikker og fant ikke noe som eg liker som skulle være gave fra mine foreldre.

Eg har hatt det før

Også tallerken, stor skål osv osv.. Men alt ble ødelagt, så eg har BARE vinglass, glass og saus kanne med fat som er igjen.. Vil ha det samme type igjen som eg har samles i flere år, så ble de ødelagt.. Snufs...

Og her i Danmark har ikke sånt. Så eg tenkte at eg får vel prøve finne noe annen, men INGEN som er min smak..


Ikke min type...


Ikke min type heller!


Kan godt ha det, men eg synes at det passer ikke til her..


Synes det er fint, men har ikke stor skål, kjøtt fat osv osv.. Bare tallerken og skål.. Ikke mer.. Synes det er ikke nok.. Vil ha flere mulighet som passer sammen som f.eks porsgrund porselen som eg nevnte første bilde opp som eg hadde det før men ble ødelagt..
Lurer på om eg skal spare penger til neste jul og kjøpe i Norge ettersom vi skal feire jul i Norge til neste år? Eller skal eg prøve noe annen?
 lillesøs

Hei!



Jeg tror det er sluttet å produsere slike som de de du ønsker deg, så man må nesten begynne å finne en annen kolleksjon å samle på... :-/



Tenkte at det hadde vært en perfekt bursdagsgave ønskeliste ijaffal! ;) hihi



5 DAYS LEFT!

GOOOD JUL <3

 2011-12-24    15:14:06
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?