Ingen snø ennå..

 2011-12-08    14:04:58   av:Viken
Har lest noens blogg at det er en del snø i Norge og Sverige, men ingen her i Danmark ennå.. Vil ha hvit jul! Når kommer du, min søt snø??

Er så irritert på butikker.. Eg som skulle ha morsmelksertsattningspulver til Leah, men mange er utsolgt nå. Så eg BA at en siste butikk har det, og de har 2 igjen, så spurte eg om de har flere, så de sjekket lagre, nei ikke mer igjen.. Håper at det kommer ny snart så får eg kjøpe minst 10 stk så det får holde fram til Leah kan begynner drikke melk om ca halv år..

Nå er det bare 16 dager til julaften.. HURRA!! Gleder meg masse til jul!!

 JE

Har Leah mjölkallergin? Är det typ laktos som du är ute efter eller nåt annat?



Det har börjat snöa här i Örebro igår, men inte idag, väldigt lite snö på marken iallafall!

 2011-12-08    16:08:42     URL: http://jaowl.blogg.se/
 Anki

Nej, hon har inte det, det finns 3 eller fler olika typ av mjölk. Det typ som hon användes är populär här efter rekommendes från sjukhus, så det är inte konstigt att det bliver såld så hurtig!

 2011-12-08    16:56:39     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
 Je

Ja, nu förstår jag. Inte konstigt att de tagit så snabbt slut. Hoppas ni får tag på det snarast!

 2011-12-09    20:44:54
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?