Jaa 2 dager igjen..

 2011-12-22    10:50:26   av:Viken
Nå er det bare 2 dager igjen til jul..

Ikveld kommer en venninne fra København til oss og skal sove her til imorgen.. Ho har vært i Sverige og eg ba henne kjøpe noe klær til Leah, så det blir spennende når ho kjem med klær og selvsagt FALUKORV til oss.. Har savnet Falukorv fra Sverige ganske LENGE!! Det skal blir godt når vi skal spise det i neste uke.. Det blir ikke imorgen fordi vi skal spise pølse idag og det har vi plan for lenge siden og hadde glemt at venninne skulle til sverige og kjøpe det så det blir ikke falukorv før neste uke, derfor gidder eg ikke ha pølser i 2 dager på rad!

Alle julegaver er klar og vente til julaften som kan åpnes, det blir spennende..
Nå er det BARE en uke igjen til min lillesøster kommer hit.. Ååå GLEDER meg masse til det! Har savnet henne så mye, og det er jo bare vi to som er døv i familie, derfor har vi spesielt forhold.. Føler meg som et barn igjen.. :)
Det blir nok litt stress på nyttårsaften ettersom vi er 6 personer som skal feire sammen, og eg skal lage noe spesielt mat til nyttårsaften, eg håper at eg klare å bake noe som er spesielt "brød" og skal ha dip til det som nattmat.. Det er helt nytt for meg og har aldri prøvd det så det blir jo litt spennende for meg å bake det og håper at eg klare det også..

Nå er Christian dratt til frisør, så det blir litt stress nå ettersom venninne kommer om ca 6-7 timer og eg har ikke pakket gaver til henne færdig ennå.. Og det blir NOK masse gaver til oss i år. Det er ikke vanlig! Fikk vite at ho har kjøpt 7 gaver til oss.. 2 gaver til meg og Christian, 5 gaver til Leah.. Det blir mer og mer spennende.. Og eg er mest spennende på gaver til oss fra min barna i Norge.. Ville åpner det nå, men må vel vente til julaften med stor gledelig og masse koselig med nisser, mat, familie osv osv.. Det er jo best tidspunkt på julaften..

Er dere ferdig med julegaver?
 Je

Vilken snäll vän ni har! Falukorv är mums med ett stort M! Synd att det inte finns i Norge och Danmark. Ja, vi är färdiga med julklappar. I god tid iallafall :)



Då önskar jag er en riktigt GOD JUL!

 2011-12-22    13:41:15
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?