Jippiiiiii.....

 2011-12-14    14:29:14   av:Viken

Det kom i posten idag til oss... Mamma har sendt det melkesjokolade til oss i posten, men ikke bare sjokolade, også julegaver som er endelig kom trygg fram!!

Samtale mellom meg og Christian:

A: Blir du sur hvis eg spise alt opp for meg selv?
C: Nei det blir eg ikke sur siden du er fra Norge
A: Men har du ikke lyst på en bit da?
C: Nei det kan jeg klare meg fint uten da.
A: Ok da skal eg spise alt opp selv.. SMILER
C: Nei du skal spise litt og litt, så har du det hele fram til julen..
A: Vi får se om eg klare det.. SMILIER igjen
C: Det SKAL du!

Hehe... Han bryr seg ikke om sjokolade fra Norge siden han vet at eg har så vanskelig med sjokolade her i Danmark, vil HELST ha sjokolade fra Norge, så det kan eg være litt EGOIST!! Hihi..
 Je

Det har jag smakat OCH ätit skryter :-D. Jättegod! Hahah klart att man ska vara lite ego ibland ;-)

 2011-12-14    20:33:55
 Mette J

Hov - jeg elsker norske chokolade - ;) Men du beholde bare den smiler.. Jeg skal jo på skankekur ;)

 2011-12-14    20:53:19
 Cecilie

Jag älskar Norsk Crips choklad! Är tokig i den. Varje gång när man har varit i Norge så måste jag köpa Crips choklad med hem till Sverige/Åland! :D

 2011-12-19    01:40:40     URL: http://starismylife.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?