Kanskje hvit??

 2011-12-19    17:48:14   av:Viken

Samtale mellom meg og Christian idag:

C: Jeg har en god nyhed til dig, vil du høre?
A: Jeg kan ikke høre fordi jeg er døv, men jeg vil gerne se nyhed :)
C: Haha.. Det blir KANSKJE hvit jul.
A: Jippi, håper det BLIR hvit jul.
C: Vi får se ettersom det ska blir minus 10 her i Odense på torsdag.
A: Æsj så kaldt..
C: Ja det blir sånn.
A: Jaja bare få hvit jul så er eg fornøyd!
C: Ja håper det også.. Smiler

Så eg sitter og kryss i finger at det blir snø til julaften.. Det er jo vakker å se på når det er snø på julaften.. Men skal ikke forventer for mye av det.. Og Leah har jo ikke sett snø ennå.. Det blir spennende å se henne med første snø.. Men mer spennende til neste år..

Lest nyhet på Voss avis på hjemmeside, er virkelig missunnelig!! Over 130 cm snø opp på fjell og ca 30 cm snø ned på bakken.. Men synd at vi ikke kunne feire på Voss ettersom Christian ikke får fri den 23 des. Hvis han hadde fått fri den 23 des så hadde vi reist til Voss den 22. des. men dessverre nei.. Så vi ta det igjen til neste år.. Og det er perfekt ettersom julaften er på en mandag til neste år :)

 Je

Hahah, vad sött! Vi fick också snö, om det blir vit eller grön jul iår. Spännande och roligt för Leah, annars får ni vänta snällt när ni ska resa till Norge och uppleva snö därborta istället. Kram

 2011-12-19    18:39:48
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?