Leah var ikke i form...

 2011-12-12    18:41:14   av:Viken
Hun har vært sur hele dagen, skjønner ikke noe hva som er galt med henne idag.. Men håper at ho blir bedre imorgen siden det skal kommer helsesøster på besøk og se hvor mye veier og lengden på henne.. Det blir spennende.. Så eg satt på TV, barneprogrammet, tror det er Disney kanal, da ble Leah litt roligere, godt at ho ble litt roligere.. Ho har brukt alt opp min kraft med å bære og leke med henne hele dagen, så det blir sikkert TIDLIG leggetid for meg ikveld.. Hehe..

Kanskje hennes tenner er på vei ut? Siden ho "spise" hennes hender hele tiden, så det kan være årsaken at ho var/er sur hele tiden? Man får bare vente og se ka som skjer :)

Snart skal Leah få sin siste grøt for ikveld, etterpå skal ho ta seg en deilig varm badekar og slappe av litt, tilslutt skal ho ha sin siste melk for ikveld før leggetid.. Håper at ho kan sove hele natten.. Det pleier ho gjøre men vet ikke om det blir bra natt? Ettersom ho har jo vært sur hele dagen.. Hmm..

Igår har vi bakt 4 forskjellige julekaker og det var vellykket :D Gleder meg til romjul så blir det masse god og hyggelig stund ettersom det kommer flere gjester her før nyttårshelg kommer.. Og eg LOVER en at ho blir helt VILL med en kake :D Hihi..

Nå får eg stikke herfra og lage grøt til Leah..
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?