Lengter og lengter..

 2011-12-29    17:26:29   av:Viken

Ned teller timer er så UTROLIG lang tid synes eg.. Har gledet meg hele dagen at det er endelig at min lillesøster kommer ikveld, men eg får ikke se henne før om ca 5 timer, og Christian ser henne om ca 4 timer.. Skulle ønsker at det er omvendt! Siden vi har BARE en bil her, og Christian har det ettersom han er på jobb og skal hente lillesøster etter jobb, og kortere vei fra jobb til flyplass.. Så eg får bare holde TÅLMODIG med 5 timer..

La tid går fortere, min kjære klokke :)

Får vel gjøre noe slik at tid får gå fortere :D

 Janni

Klart forstået dig godt, du vente vente mange time indtil din lillesøster kommer til jer hvor dejlig for dig jo du ser hende igen dejlig :D jeg glæde mig til at også se din lillesøster længe siden virkelig 4 år siden går rigtigt hurtige tid jeg synes ... vi ses så snart om 2 dag jubii hvor glæde mig meget ser jer :D stor kram til Leah og dig fra mig Janni <3<3<3<3

 2011-12-29    17:39:25     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?