Lysvåken...

 2011-12-16    07:07:27   av:Viken
Jaa er lysvåken og kunne ikke sove mer etter eg våken kl 6 idag.. Det var ikke bare idag, våken også kl halv sju igår.. Hmm..

Kanskje fordi eg har det bedre og fikk løst med noen i siste? Som eg skrev igår ca 50 stk som eg må løse med, det er ikke bare venner, det gjelder meg selv også som eg må endre på det.. Som mange vet at eg er av og til UMULIG å diskuterer med før, så det har eg forandret og kunne diskutere med noen, men må "arbeid" mer med det at være tålmodig med diskutere.. Det er en f.eks som eg må forandret med det.. Så det er ikke bare venner som eg skal ordne opp.. Og rasende har eg forandret for lenge siden, og har ikke vært rasende på lenge, tror det er over 1 år siden som eg har "sluttet" med rasende for ofte.. Før var eg rasende nesten hverdag, ikke nå lenge. Blir kanskje rasende 1-2 ganger på 1 år.. Det er deilig synes eg.. Og det er flere småting som eg skal forandret på meg selv. Som f.eks Christian blir av og til irritert at eg er for impulsiv (eller hva det heter?), altså ta alt på sparken på siste minutter, han vil at eg skal lære å ta med rolig, tålmodighet når eg ser f.eks en ting som eg vil HA.. Kan ikke få alt som eg vil ha. Det skal eg lære å være tålmodighet og se om eg har råd og kan kjøpe på slutten av måned når penger er igjen på slutten av måned.. Det kan eg vente til slutten av måned, men av og til kan eg ikke.. Så eg må jo lære meg med tålmodighet å vente til slutten av måned. Som eg sa til han for 1 uke siden, da eg så reklame at eg vil kjøpe "lanter lys" hos Bilka for 129 eller 149 kr, han sa VENT til slutten av måned, så eg sa jamen tenk hvis det er utsolgt da, så sa han ja det kan være det, men det må vi leve med det, men eg vil ha det sa eg.. Du får vente til slutten av måned og se om vi har råd sa han.. Så eg sa sukk.. Det er en f.eks som eg må jobb med meg selv som ta med rolig, tenke, tålmodighet først.. Har vært bedre med det i siste, men ta tid å blir bedre etterhvert..

Har lyst gå opp og vekke Christian og Leah, men eg må la dem sove til de våken.. Det er jo stille og kjedelig her nå på morgen.. Men deilig på en måte, for det eg kan jo slappe av og være forberede til de er våken..
 Ina

Hej! Vill ju få skriva av mig lite om det är ok? Vet ju inte vilken språk jag ska skriva :). Detta som du skrev, känner jag igen. Jag var också "jämt" ilska eller är lättsårad. Jess har fått mig ändra och ordna på mitt liv, så han fått mig insett mycket att hur man ska leva och att leva med någon så. Det känns ju underbart. Jag har inte varit ilska så mycket på de senaste 5 år, IDAG jag kan bara ignonera det om jag blir sårad av någon eller fick höra negativ saker om mig av andra. Det var väldig bra att du har nu Christian som kan stötta dig och han har bra tålamodig för att du får hantera din ilska. Är glad för din skull att du vill hantera din ilska och att du vill förändra dig, det ska gå bra, det lovar jag! :)

 2011-12-16    08:32:19
 Anki

Hej. Ligeglad hvilket sprog du bruge, jeg forstår dig uanset :) Det var min mor som fik mig at ændret med vred, humør :) Tak min mor for det :) Godt at vi har dejlige kæreste som kan støtte hinanden, ikke? :) Knus

 2011-12-16    12:17:32     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
 Je

Hej, brudar!



Det var strongt av dig, Anki att du delar av ditt liv med oss läsare. Ina också! Det med ilsken är inte lätt att hanteras faktiskt, det tar sin lilla tid. Det varierar ju hos en efter en, så det beror på ens bakgrund. Ta och boxas typ kan jag tänka mig i det.



Jag hade också min ilska och biten finns kvar inom mig som jag kommer aldrig att gå över. Jag funderade på att blogga om det en vacker dag. Jag är bombsäker på många många människor bär också på ilsken oavsett vad. Jag känner ju några personer som mår jättedåliga och är arga. Det är inget att skämmas för!



Det är viktigt att få hjälp och uttrycka sin ilska. Tur att din Chris har bra tålamod med dig, och det kan ta tid. Det är fantastiskt att du vill förändra dig, absolut även för din egen skull och din hälsa. Det är så mänskligt!



Massor i kramar

 2011-12-16    14:29:40     URL: http://jaowl.blogg.se/
 Anki

Tack, Jessica.

 2011-12-16    18:09:39     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
 Ina

Tack Jessica. SÅ sant! Det är ju bra att få kunna skriva av sig ibland, eller hur?



Anki, ja så vi har nok heldig at vores mänd har så godt tålamodig og blive hos os, det er jo ikke så mange som gör det.

 2011-12-16    22:56:45     URL: http://www.nattstad.se/jessina
 Je

Absolut, Ina! Det är faktiskt mycket vanligt bland folk med sin ilska, och humörsvängningar.

 2011-12-17    00:38:42
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?