Min favoritt tv program..

 2011-12-13    21:31:51   av:Viken


Eg måå se på det hverdag ettersom det er min favoritt, akkurat nå ser eg på en program som heter Rik på rabatt.. Ble helt munnlam da eg se på det. En familie (tror i Usa) samles mange kuponger til matbutikk, så de dro til stor matbutikken og handlet over 1900 dollar, da de ga rabatt kuponger og tilslutt ble pris på ca 19 dollar.. WOW.. 98% spar av innkjøpet mat sier en mann på kassen..

Det er først serie eg ser på nå som vises.. Det sparer så mye med kuponger.. Har aldri sett kuponger her i Danmark før.. Er ikke sikker om det finnes sånt, men vi pleier følge med reklamer og se hva som er billigste, og vi kjøpe ofte kjøttdeig hos LIDL eller Bilka, det kommer på ann tilbudet..

Nå kommer det igjen på program så eg vil gjerne se på Tv..

Ha en fin kveld!!
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?