Puffet ris...

 2011-12-09    20:02:57   av:Viken

Her i Danmark har ikke det tror eg ettersom eg har sett i 4 forskjellige butikker.. :(

Eg pleier å bake det til julekaker hver år, men det blir vel ikke i år.. Skuffet!! Jaja får ta det igjen til neste år ettersom eg VET at Danmark har ikke sånt det..


Det type riskaker som eg pleier bake hver år.. Så eg får vel leve uten det i år.. Men det er jooo såååå GODT å spise det! Blir nok misunnelig på de nordmenn som bake det til julen..
 Je

Hmmm har du frågat Chris om finns i Danmark? Här i Sverige finns det gott om, och i Norge också va?

 2011-12-09    20:43:08
 Anki

Jaa jag har fråga Christian om det, o han sagde at det har han aldrig sett förut..

 2011-12-09    22:54:17     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?