Pussle bit

 2011-12-15    13:08:54   av:Viken
har fått en plass på igjen, men det mangler flere biter som skal på plass igjen..

Igår fikk eg snakket med en og alt løst det, det er alt glemt det som skjedde før, og det er eg glad at eg fikk det gjennomført selv om det var litt tungt, men må bare gjøre en forsøk og det er verdi å gjøre en forsøk og det vellykket, så en bit er på plass igjen, føler meg lettere nå, deilig følelse synes eg..

Christian synes det var flott gjort av meg, så han er glad at det holde fred, og håper det holdes fremover også..

Har sikkert over 50 stk biter som skal finner på plass igjen, men det tar litt og litt etterhvert.. Men noen kan eg ikke godtar det, som f.eks trussel via facebook i okt.. Det er jo værst eg har opplevd så det er ikke først gang h*n har gjort det, det er jo mange ganger som h*n har gjort det, så det er nok nå og ikke akseptere ikke det så eg får bare "slett" og ignoerer h*n i resten av livet, men selvsagt kan man ikke glemme det, det ligger fortsatt i minne, men har kommet meg videre med det. Og har det jo bra!

Nå må eg stikker og ordne noe før Christian stikker til arbeide om 1 time..

Ha en fin dag!
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?