Skuffet...

 2011-12-17    22:46:23   av:Viken

Det er ikke så lett å finner barneklær her i Danmark synes eg.. Vet bare eneste som H&M.. Av og til kjøpe eg klær i Norge som f.eks butikker heter LINDEX, KAPPAHL og CUBUS... De 3 butikker har ikke her i Danmark.. Eg synes det er søt med Bamse (spesielt Lille Skutt) til jente, men her i Danmark har ikke.. Må kjøpe i Norge. Samme med FIX også.. P.O.P også må gjøre i Norge, men det er forbannet svinedyrt :) Så det er ikke ofte eg kjøpe det..

Så eg og Christian snakket mye om reise til Sverige, men vet ikke hva det heter.. Størst butikken, litt langt utenfor Helsingborg.. Der som har alt under en tak for å si det sånt.. Trenger en navn til det butikk så får vi søke på internet, og finner på når det passer for oss å dra dit og handle.. Vet du hva det heter?? Vet du om det butikken har bamse, fix osv osv klær? Har jo aldri vært der ettersom eg visste at det er ofte LANG kø..

Nei nå skal eg legge meg..

 Ina

Langkö butik? Ullared Gekås måske du tänker på? Och po.p butik findes i Köbenhavn, ellers po.p outlet findes i Emmaboda i Småland i Sverige der man kan handle meget billig po.p töj...

 2011-12-17    23:15:09
 JE

Gekås Ullared! http://www.gekas.se/ om det är just butiken ni söker? Vi var där förra sommaren, shoppade i flera timmar! Inte så farligt med lång kö faktiskt, eftersom många kassor och vi slapp iallafall lång kö till ingång trots vi kom dit en förmiddag på en varm och solig dag.

 2011-12-18    00:27:01
 Anki

jaa det var det.. tusen takk for link..



ina.. ok skal tjek i kbh når vi tage en tur til kbh..

 2011-12-18    09:03:49     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
 JE

Varsågod! Jag rekommenderar er varmt dit! Vi har pratat om ska dit igen, skulle vara bra om före jul, men. Jag har läst, om jag minns rätt att Januari är det bästa månad pga mindre folk och mindre köer.

 2011-12-18    10:51:19
 Anki

Ska kolla med Christian om det, han har inte fri i jan. Alltså første helg får han fri ær i midt febr. Så jag vet inte om han orkar kør.. Jag HATAR kør i københavn.. Det er hemskt trafik i københavn!!

 2011-12-18    14:21:10     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
 Janni

Jaa, nu på torsdag Jeg og jh skal til sverige og købe mad svenska glæde mig til det , og selvf, jeg vil gerne købe for dig som du vill have :D ;) og stor krammm til dig fra mig <3

 2011-12-19    09:22:36     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?