Stille

 2011-12-20    09:34:35   av:Viken
igår kveld og natt.. Synes det var merkelig at det skjedde forrgårs.. Får se ka som skjer ikveld..
Leah sov godt hele natt fra halv ni igår kveld til idag kl halv ni.. Ikke eneste våken i mellom.. Deilig at det var stille igår kveld og natt..

Imorgen er det siste dag for mørkeste ute, så vende det til lysere.. Jippiiiii.. Lengter til lysere ute :) Synes det er kjedelig med mørkere ute.. :)

Eg og Christian prøve å ordne til Praha.. Det er international bowling i Praha den 6-8 april, ingen har påmelding ennå, så han prøve å ordne det nå ettersom det er sist frist den 31 des. 2 har sagt ja, så vi venter på flere så ordne vi lag etterpå.. Håper det blir flere fra Tenpins94 som kan være med. :)

Eg og Leah blir gjerne med til Praha, som turist :) Er ikke god nok i bowling og VIL ikke være med og konkurranse.. Velge hellre som turist enn med konkurranse, føler meg ikke klar ennå, det er viktig at eg skal føler om eg er klar eller ikke. Så eg er ikke klar!

Snart skal eg ta husarbeid her hjemme.. Skulle gjør det igår men fikk ikke tid ettersom vi fikk gjester igår formiddag, og ny gjest igår ettermiddag. Så eg fikk ikke gjort med husarbeid igår, men heldigvis er det ikke så rotet her, eg pleier vaske og rydde hver mandag og torsdag, så det blir idag og fredag denne uke :)
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?