Storm her...

 2011-12-09    13:23:46   av:Viken
Det har vært voldsomt storm i natt, og det er kraftig vind her nå også, typisk danmark ettersom det er FLAT landet her i Danmark :)

Endelig endelig!! Fredag idag!! Jippi... Og det var godt at det er ikke den 13 fredag heller.. Hehe..

Nå har Christian dratt til jobb, så det er bare meg og Leah som er igjen i huset. Vi skal baker julekaker imorgen ettersom Christian er hjemme i helgen :) Og det er vår siste helg som for oss selv til ny året kommer, 2012.. Herregud det er ikke trolig! Vi skal få gjester til neste helg fra Aalborg, og helg etter er det julaften så det blir jo med hans familie i Langeland, etter det er det nyttårshelg som vi har gjester fra Norge og Sjælland som blir her med oss på nyttårsaften.. Gleder meg masse til nyttårshelg..

Idag har vi vært ute og handlet inn til julebaker imorgen, så det er klar til å julebaker imorgen.. Gleder meg masse.. Har 2 visp maskin her så det er lettere å bake flere samtid når vi har 2 visp maskin her.. Altså det vanlige visp maskin og kjøkken maskin som eg fikk det til julegave ifjor fra min deilige forlovet! Eg hadde kjøkken maskin før, men eg valgt det å gi bort da eg flyttet for 3 år siden hvis det var 3 år siden? Kan ikke huske det! Eg er dårlig med å huske når det var, tenker bare på framover istedenfor fortid.

Det blir spennende å se hva eg får i år.. Vet bare at eg fikk en i år ettersom eg fikk sms fra mine foreldre og sa hva som var det og har satt inn penger på konto, så vi skal finner julefat, juleskål, juleglass og noe annet til f.eks potetskål, kjøttfat som tilhører jul.. Min ble knust da eg flyttet fra Norge til Danmark. Derfor fikk eg penger av dem og skal kjøpe det.. Men ellers er eg VELDIG fornøyd med gave fra mamma og pappa selv om eg vet det :) Resten vet eg ikke..

Nå har eg lyst ta en hønelur sammen med Leah selv om ho har lagt seg for ca 20 min siden, så det er jo bedre å få litt hvile sammen med henne i ca 40 min.. :)
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?