Svar på spørsmålsrunde

 2011-12-21    09:35:43   av:Viken

Silje:
Hvem var det værst av fødselen som du har født 4 barn?
Leah er det værst av alle synes eg.. Ettersom eg måtte sett i gang med fødselen, ikke natur fødselen med Leah. Måtte la dråpe på hånd som få sett igang med veer og føde henne.. VOLDSOMT smerte!!

Hvilket land er din drømmereise?
Hawaii!!

Hvis du har vunnet mange millioner så hva vil du ha gjort med dem?
Hmm.. Betale gjeld, kjøpe hus, ny bil, ta lastebil kurs, har altfor mange liste!! Hehe

Når drakk du alkohol sist?
Øhh.. Det er faktisk lenge siden.. Kan ikke huske når det var!!

Lene Malin:
hva er best å bo i norge eller i danmark?
Hvis her i Danmark har fjell, så er det best å bo her i Danmark, men dessverre synes eg at Norge er best ettersom det er vakker fjell og natur der.

har du grønn planter hos deg?
Ja det har eg noe grønn planter her..

Ina:
Hur kom det sig att din dotter fick namn "Leah"?
Min datter, Emilie som valgt navn til henne..

Om det blev en pojke, vad skulle han heta? :-)
Vi visste at det var en jente p.g.a ultralyd.. Vi ville vite det på forhånd.. :) Så vi har ikke snakke om guttnavn :)

...
Kommer jer at gift?
Det vet jeg ikke, det er ikke lett å si i fremover, men vil gjerne gifte meg en dag..

Hvor vil du gift dig? Norge eller Danmark?
Maui i Hawaii er det min størst drømme å gifte meg, men ettersom det ikke er noe Maui, så velge eg Norge :)

Er Christian alt for dig? Hvordan det?
Ja det er han alt for meg! Han er ikke som andre.. Det er så vanskelig å beskrive, han har jo fått meg å VET hvor eg står på jorden. Vise hvem eg er. OSV OSV.. Altfor lang å skrive her :)

JE
Hur mår du? :o)
Eg har det SUPER!

Hur oftar kontakta du och barnen?
2 eldste kontakt eg ganske ofte, nesten daglig for å si det sånt. Datter kontakt eg kanskje 2-4 ganger pr måned, for ho har ikke noe data, så det blir brev.. Er ikke flink med brev, men eg prøve å gjøre min best!

Hur kommer det sig att du flyttade till Danmark?
Da eg bodde i Norge, hadde eg jobb, jobb som postbud. På Voss måtte de ta bort 7 ansette p.g.a post blir bare mindre og mindre ettersom de bruke mer email nå. Så eg var en av de 7, min sjef var skuffet at eg var en av dem, han sa at eg var favoritt på posten, p.g.a spare mye tid ettersom eg jobb for fort og er nøyaktig. Hvis det var 6 som miste jobb, så hadde eg vært på posten pr idag, men dessverre var eg nr 7 som mistet.. 1 person var det som sist kommer inn på posten, 2 var neste sist som kommer inn på posten og eg var nr 7.. Sluttet januar, og hadde lønn fram til mai.. Så eg har jo ikke jobb, og Christian har jobb så det er like greit at eg flyttet til Danmark, flyttet hit til Danmark den 1 april 2011. Ikke så lenge siden :)

Vad vill du jobba med/ditt drömyrke?
Trailer sjåfør :) Men har ikke lappen til lastebil, så eg må på kurs først.. Det koster jo masse..

Janni:
Skal du flere børne?
Eg vet ikke.. Vi får se!!

Hvad kan du lide drikke? cola eller pepismax ?
Hvis det er plast flaske så er det pepsimax som er best, hvis det er boks, så er det COLA!

hvad bedste mad svenska eller norge, danmark?
Selvsagt er Norge best mat!

 Je

Tack för de svaren! :o)

 2011-12-22    13:46:37
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?