Takk for at TDC virker!!

 2011-12-01    20:27:45   av:Viken
I ettermiddag var en mann som ordnet det her med internet, synes at internet virker litt mer hurtigere enn før det ble ødelagt.. Hva var det som galt med modem? Jo det var kabel som var ødelagt, så TDC måtte bytte ny kabel.. Så nå virker det!! HURRA!! Deilig..

Idag ble eg overrasket at Christian har kjøpt en adventskalenderen (Kinder egg adventskalenderen) til meg, eg har ikke kjøpt noe til ham.. Satt her med dårlig samvittighet at han har ikke noe.. Da han dro til jobb, bestemt eg å dra ned til Føtex og kjøpte 24 forskjellige gaver, satt her og pakke og pakke sammen siden kl 17.30 til ca 20 tiden, måtte avbryte imellom når Leah trenger selskap og mat tilslutt.. Neste år blir det tidligere og alt blir klar til 1. des :)


Christian og Leah ved juletre.


Så fuglen er på plass for Leah.


En nærbilde av fugl..


Vår juletre er pyntet..


Så advendtkalenderen er klar..


Nå står de og venter på Christian kommer hjem fra jobb og skal åpnes en pakke for 1. des ikveld. Han vet ikke om det, så det skal blir spennende å se hans når han kommer hjem hihi :)
 Jessica

Hahah vad gulligt av din Christian! Jag skulle också vilja ha en, barnen har varsinn choklad julkalender PLUS två andra kalendrar de fått av personaler på julpyssel inne i Krämaren :)))

 2011-12-04    15:00:14     URL: http://jaowl.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?