Vel...

 2011-12-18    14:42:00   av:Viken
Gjester fra Aalborg har reist hjem, Christian er dratt til jobb igjen nå nettopp, så han kommer ikke hjem før kl halv ett i natt.. Han skal jobb kl 15-24.. Det tar ca 30 min å kjøre til hans jobb. Vi bor i Odense og hans jobb ligger i Frederica.

Leah ligger og sover, venter på at ho skal våken så skal vi nok leker.. Ho har fått ny tann i fredag, så eg har gjettet riktig, da ho var sur for noen dager siden og hadde hennes hånd i munn hele tiden, etter tann kom ut så har ho ikke hånd i munn lenge. Nå vet eg neste gang når eg ser henne med hånd i munn så betyr det at tann er på vei!

Synes det er varmt ute idag, SOL skinner.. Over 10 grader ute.. Merkelig vær her.. Ingen julstemming når det er ikke snø her.. Snufs..

Nå er det bare bare 6 dager igjen til julaften, og det føler litt press ettersom vi er ikke klar med alt, må vente til en ting som kommer så er alt på plass igjen.. Håper det blir iorden før..

Det er fullt opp fram til midt i febr. så det blir tøff!! Første helg i januar blir eg alene hjemme mens Christian skal på landsholdstrening hele helgen, helg etter skal han på jobb, helg etter skal han på bowling kamp hele helgen, helg etter skal han på trening hele helgen, først helg i febr skal han på jobb.. Neste helg (midt i febr.) får han endelig fri og være med oss.. Etterpå reise eg til Norge og blir der 1 uke for å være sammen med barna hos mine foreldre. Så det er en av tre barna som bor hos mine foreldre. 2 andre kommer på besøk og være med oss 1 uke hos mine foreldre. Vi skal opp på fjell og kjøre slalåm i et par dager mens min mamma passe på Leah :) Passer fint siden de har vinterferie så vi blir på Voss en uke og være med barna hele uke.. Og min mamma er sikkert glad at vi kjem ettersom mamma er glad i Leah og vil bare kose med henne hele tiden.

Igår har eg kjøpt brukt hummel body til Leah, det koster 133 kr inkl porto for 2 body.. Billig synes eg. Gleder meg til de kommer, eg fant hummel via QXL, og eg venter på en puma sett som skal slutt ikveld, det blir spennende, det er fra Tradera, brukte det på min venninne sin konto siden vi har ikke konto hos Tradera, og vi har søkt å blir medlem men vi måtte vente på kode til paypal, så det vil nok kommer på mandag eller tirsdag ettersom vi søkte medlem igår. Synes det var fin puma sett, først var det på bare 1 kr, og nå er det opp til 3 kr, men fremdeles billig synes eg.. Håper at det blir vår.

Nå har eg vel skrive for langt, så det er nok :)

Ha en fin søndagsadvent.
 Ina

Så härlig att få vara med barnen en hel vecka, avis att ni ska till fjäll och åka slalom, mysigt! :-) Kram

 2011-12-18    21:29:43     URL: http://www.nattstad.se/jessina
 Je

Vad härligt att du ska återse dina barn och vara med dem en hel vecka! Länge sen jag åkte slalom! Kram

 2011-12-19    01:31:44
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?