1. søndagsadvent..

 2011-11-27    22:19:40   av:Viken
Så eg må bare vise litt hvor fin her i huset nå.. Men alt er ikke på plass.. Det vil jo ta litt etterhvert ettersom eg ikke har tid til alt på en gang.

Nå kommer bilder...


1. lys er tent...


De to nissepar har eg tatt vare på mange år.. Søt..


Det har eg gjort selv, eg vet at eg må passe på når det gjelder mose..


Litt julepynt på plass.. Det ser jo koselig ut!


Har 6 forskjellige figurer av samme type nisse modell..


Koselig skap :)

Så det er alt eg har gjort idag.. Så eg skal pynt litt mer ved inngang når eg har tid.. Og må jo kjøpe litt mer julepynt til her huset..

Nå skal eg stikker herfra og slappe av og kose meg med brus, chips og litt sterk snop (larkis/salamik smak) foran TV.. Fikk jo ikke noe igår ettersom eg var dødstrøtt igår da vi var ute nesten hele formiddag til ettermiddag og sett i gang med sy og rydde og pynte litt her.. :)
 Jewelle

åå så flink du er som pynter mye av jul ting....



skulle ønsker jeg kan det nå... Men må venter til jeg er hos Olav så ska jeg pynter jule ting hos han.....



klem fra Jewelle:)))

 2011-12-01    18:21:51
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?