11.11.11

 2011-11-11    23:26:05   av:Viken

Tallet sprenger vel over hele verden.. Vet at mange ville giftes seg idag, så eg er HELDIG som er ikke en av dem! Hehe.. Har faktisk ikke tenkt å gifte meg ennå.. Har jo lært fra tidligere ekteskapet som eg har gjennomgått! Så eg har bestemt meg å ta TID denne gangen før eg er sikker på! Men selvsagt føler eg at Christian er rett for meg! Og han er VERDENS beste mann i hele verden (det er jo fra min mening!) Og han er sååå superbest pappa til Leah Marie synes eg!

Idag var vi på Bilka og handlet en del til jul og hjem.. Så det blir mer og mer klar til adventssøndag kommer om ca 2 uker, åååå det gleder eg meg veldig til den søndag kjem.. Eg har gjort en adventskranse til døren, det tok 2 dager med å lime nøtter i krans.. Det skal blir spennende å henge det opp om ca 2 uker.

Neste søndag altså om 11 dager skal eg og Leah Marie reise til Norge. Det gleder meg veldig. Det skal blir godt å se familie igjen som eg har SAVNET lenge! Og det skal blir gøy å gjøre noe med familie.. Men det blir trist at vi ikke kunne feire jul der i år siden Christian måtte jobb den 23 des. Men det skal blir deilig til neste år siden 24 desember er på en mandag, så han slipper jobbe den 22 og 23 des. til neste år.. Jippi.. Savner jo PINNEKJØTT som eg ikke fikk spist ifjor og kommer ikke iår heller.. Så det er min rekord å være uten pinnekjøtt i 2 år på rad! Helt forferdelig synes eg.. HAHA...

Christian!! Du er verdens beste mann og eg er heldig som har deg! Eg elsker deg!

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?