2 uker igjen....

 2011-11-13    10:51:03   av:Viken
til det er første adventsøndag.. Eg gleder meg masse.. Det er jo vår første jul her i huset som vi flyttet inn her i mars.. Så det skal blir spennende å se hvordan vi skal sette opp julepynter her, men trist at eg ikke har så mange julepynter som eg hadde før siden mus har spist masse av jul for 2 år siden.. Ifjor kjøpte eg nesten ingenting fordi eg feire jul hos Christians foreldre og vi bodde i en LITEN leil. så eg kjøpte ikke så mye.. Men iår skal det blir hyggelig og masse pynt her.. For 2 år siden hadde eg 7 esker med fullt av julepynt (altså like stor som flyttekasse) og mus klarte kommer seg inn og ødelagt masse fine pynt. Så måtte eg kaste masse som var hul, og fra 7 esker til 2 esker og de 2 esker er kun av plast nå ettersom eg har lært at man ikke skal bruke papir esker!

Hvor skal dere feire jul i år?

Vi kommer å feire enten her i huset eller hos svingerforeldre.. Hvorfor usikker? Fordi ifjor kjørte vi til svingerforeldre med min bil som var veldig bra enn Christians bil. Og min bil klare det med masse snø, Christians bil skulle aldri klare det fordi eg hadde piggdekk på bilen, og det er ulovlig for de danske biler.. Derfor venter vi til julaften og se åssen vær er.. Hvis det snør og snør like mye som ifjor så blir vi hjemme her i huset.. Så eg har jo ikke min bil her siden eg har levert bilen tilbake til Norge p.g.a eg får ikke beholde norsk skilt her i Danmark.. Og hvis eg skulle bytte fra norsk til dansk skilt, så koster det 50% av det nypris på bilen.. Nypris på det bilen var ca 200.000 kr.. Så det vil koster ca 100.000 kr for å bytte (BARE) det skilt.. Ikke vits å betale så mye!

Ha en fin søndag!
 Gudmor

Jaa snart nærm tid jule pynt også vi skal have pynt her og det er jo bare nyde ser på dem gøre mig glæde ;) kys o giv leah stor kramm fra mig Gudmor

 2011-11-13    11:01:38
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?