Alene i huset...

 2011-11-30    11:03:57   av:Viken
Det er faktisk deilig å være alene i huset nå siden Christian er ute med Leah på en tur :) Eg har ryddet litt og satt klær i vaskemaskin, så det er ikke noe å gjøre mer her i huset..

Eg har funnet noe som eg liker og skal prøve sy det, håper eg klare det sammen, det ser litt vanskelig ut, men eg skal klare det!

Nå er det uten internet i 2 dager nå, derfor er Christian i byen med Leah og klage på TDC, så eg håper at det virker igjen idag.. Kanskje det er ødelagt ettersom det har vært lynet her for et par dager siden? Man vet aldri.. Hvis det er ødelagt så blir eg forbannet fordi da må vi venter på flere dager for å få ny modem. Det GÅR ikke ann.. Så det blir bare slåss om 3g mobil hele tiden ettersom Christian har ikke innstallert iTunes på hans data, og eg har innstallert for lenge siden, så det er BARE her data som har iTunes som 3g kan koble til internet. Men ofte om kvelder er det problem med internet med 3g.

Nei nå får eg stikker og prøve sy noe.. Det kommer nok bilde senere HVIS eg klare det :D
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?