Bingo...

 2011-11-25    20:01:43   av:Viken
Idag er eg ikke så aktiv ved msn, vil bare være frakoblet fra msn ikveld.. Det har vært mye stress i siste, så det er på tiden at eg ta en dag fri fra msn idag..

Så eg sitter her på kontor med levende lys og kose meg masse med bingo på nett.. Har vunnet 200 kr idag som eg har betalt bare 20 kr for å være med, så eg fortsette litt med bingo.. Det er moro synes eg.. Nå er det pause 10 min, så det passer på å skrive litt her..

Venter også på en gjest som skal kommer når som helst. Og Christian kommer hjem om 2 timer, gleder meg masse til han kjem heima att fra jobb.. Savner han helt utrolig, selv om det er 6-7 timer sist eg så ham.. Han betyr alt for meg! Ingen kan ersattning han! Eg er heldig som har han! Utrolig VERDENS beste mann i mitt livet!

Eg elsker deg, Christian..
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?