Blogg igjen for 2. gang :)

 2011-11-21    19:49:28   av:Viken
Sitter her på kontoret og slappe av litt og se på andres blogger som eg pleier følge med via bloglovin. Men det var ikke så mange som har oppdatert, så eg får vel skrive litt her.. Kanskje eg skal begynner med facebook..

For ca 2 måneder siden fikk eg mange personlig angrep i innboks på facebook, så bestemt eg å ta pause en stund, og eg logget inn igjen i fredagskveld, men det ble ikke samme som før, NESTEN 50 personer som skrive dritt til meg.. Derfor beslut eg at eg avslutter medlemskap der for godt.. Eg kan jo fjerne de venner, men tenk på venners venner så det er jo for mange. Har jo over 550 venner i facebook, så eg gidder ikke sitter og bruke masse tid på fjerne venner.. Så det er årsaken eg slettet min profil i facebook og kommer dessverre ikke tilbake heller..

Men hvis du vil ha kontakt med meg så kan du skrive kommentar (HUSK at det er BARE eg som lese det, ingen andre, BARE MEG!) og du kan skrive din email adr på kommentar så kontakt eg deg etter eg har lest din kommentar, HUSK BARE MEG som lese det kommentar! Det email adr som eg hadde før er slettet og brukes ikke mer..

Håper det kommer fram ettersom eg hadde skrev det 3. gang men internet kopple av!! Irritert!
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?