Bowling kamp...

 2011-11-27    21:07:50   av:Viken

Eg var med bowling kamp idag og spilte 2 serie.. Er helt utslitt nå siden eg føler meg helt ØMT nå :)

Dessverre tapte vi 4-6 idag, men vi har gjort vår beste.. Første serie satt eg på benk og tapte 0-2, så andre serie spilte eg, vi vant 2-2, tredje serie satt eg på benk og tapte 2-4, siste serie spilte eg, og vant 4-4 men de motstander har flest kegler enn oss, så de fikk 2 poeng ekstra, så ble det 4-6..

Neste kamp er den 4 des. men eg kunne ikke være med ettersom eg har noe plan til neste helg. Så eg håper at de vinner neste søndag.. Heia heia Tenpins 94..

Neste innlegg kommer bilder.. Skal bare legge Leah først og få henne falt i søvn.. Så kan eg sitter og slappe av og bla igjennom bilder.. :)

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?