En ukesblad..

 2011-11-12    10:10:22   av:Viken
Igår kveld lest eg en dansk ukesblad, da eg kom til en forskjellige spørsmål side.
En dame skrev noe sånt:
Eg har en datter på 5 år gammel, som møte ikke sin far siden hun ble født, fordi han har sagt at han vil ikke møte oss mer, eg respektere ham for hans ønsker. Så har eg funnet en mann som min datter var nyfødt, og har kalt han far, og hun vet ikke at han er ikke riktig far. Når skal jeg forteller til henne at han er ikke hennes riktig far, og hennes riktig far er ute i en sted. Jeg har ikke lyst å forteller til henne at han er ikke hans riktig far fordi jeg synes hennes stefar og datter har en god forhold..

Så eg reagerer at ho har ikke lyst å forteller til en uskyldig jente om hvem hennes far er.. Synes virkelig synd på datter.. Hvis man ikke forteller til datter eller sønn om far eller mor, enn hvem som har omsorg for barnet. Mener at alle barna skal få vite hvem som er riktig mamma og pappa, enn datter eller sønn finner ut av det selv og blir forbannet på foreldre og blir uvenner..

Eg har fortalt til min datter på 11 år at ho har en pappa som bor i Bergen, så mer sier eg ikke siden eg vet ikke så mye om han, eg forlate han da eg var i gravid med min datter.

Det er VIKTIG at barn får UANSETT vite på hvem som er far eller mor til barnet!

Kommer å skrive en innlegg til senere i ettermiddag eller ikveld siden eg må ta av Leah Marie som er selskap syk :)
 Anonym

Jeg er enig med dig om barn skal vide hvem mor eller far er. Men jeg vil spørge dig om hvad du mener at mor eller far lade barn ikke møde mor eller far? Skal barn vide hvad problem mellom mor og far?

 2011-11-12    13:21:15
 Anonym

Hejsa :)..

 2011-11-12    15:35:48
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?