Er såååå STOLT...

 2011-11-15    22:51:20   av:Viken

over min sønn, David.. Han har nettopp tatt norsk tentamen og fikk TOPP karakte.. Så eg er veldig veldig stolt over han.. Han fikk 6 (Helt topp) i karakter :D


Klikk på bildet for å større..

Vet at mange visste ikke at min eldst sønn har flyttet hjem til mine foreldre på Voss, siden han ikke trives på fosterhjem og sa ifra til kommune at han vil bo hos sine besteforeldre på Voss, så de ordnet det.. Så han bor på Voss og går samme parell klasse med min kusine og fetter.. Og han går samme klasse med min mamma sin kusine sin sønn, så eg tror nok at han er min tremening.. Er ikke sikker hvordan det er system med slekt.. Hehe.. Og min god venninne, hennes sønn går samme klasse med David også :)

Ja det var bare det eg ville forteller om min sønn.. Er sååå STOLT over han...

 Ina b

 2011-11-17    23:12:16
 Jewelle

åå så bra!!! Stolt kan du være!!! er glad for at han klarer seg bra!!



klem fra Jewelle

 2011-12-01    18:24:47
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?