Er skuffet...

 2011-11-18    16:58:21   av:Viken


Hver eneste fredag har eg alltid gledet meg til reklamer kommer, det er alltid fredager man får reklamer for neste uke.. Og de to reklamer som eg MÅ se på, er Føtex og Bilka.. Reklamer har kommet og INGEN reklamer fra Bilka.. Skuffet!!

Og har inn på internet og sjekket på reklamer men det vil ikke offentlig før imorgen etter kl 18.. Gidder eg å vente til imorgen kl 18.01?? Hmm.. Så eg må vel være tålmodighet til imorgen..

Imorgen blir vi borte hele dagen, vi skal til Sjælland og feire en venninne sin bursdag som ho fyller 50 år.. Gleder meg til imorgen.. Og det blir spennende å treffe mange nye fjes.. Tror at eg kjenner 2 av dem som skal være med på fest imorgen..

Nå må eg stikker og lage morsersattningsmelk til Leah klar før ho våken :)
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?