Farvel til skrivebord...

 2011-11-15    08:32:55   av:Viken
Idag kommer en dame hit om ca 1 time og hente skrivebord som vi har solgt.. Endelig å blir kvitt med det stygg skrivebord.. Hehe..

Sitter her og venter på at Leah skal våken, ho sover ennå. En riktig sovehjerte jente eg har.. Akkurat samme måte som de 3 barna.. Mange sa at eg er heldig som de sover lenge på morgen for de måtte stå opp kl 5 eller 6.. Leah pleier våken mellom 8.30-9.30.. Ho la seg kl ca 20 tiden hver kveld.. Over 12 timer søvn for henne hver natt.. Ho våken ikke om natten.. Sove hele natt! Deilig :D

Idag skal vi rydde i gjesterom og få det bedre plass.. Det tar sikkert mange dager å blir ferdig med det :) Hehe.. Men heldigvis har vi ikke noko gjester som skal kommer snart.. Tror at vi får gjeste om 2 uker.. Så vi har 2 uker på oss.. Nei det var jo 3 uker tror eg.. Hmm.. Bryr meg ikke om det.. Om det er 2 eller 3 uker til gjeste kommer.. Han pleier kommer hit når det er bowling kamp. Det skal være 20 nov, men Christian kunne ikke være med p.g.a kjøre meg til flyplass så han sove hos en annen kamerat, så neste er 4 desember, da er det vel om 2 eller 3 uker? Hmm..

Ha en fin dag!
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?