Fikk gjort masse idag...

 2011-11-26    20:59:26   av:Viken
Nå ser det mer riktig jul her i huset.. MEGA koselig.. Har sydd gardiner til stue, så eg skal sy pute imorgen, og litt andre ting også.. Men Adventskranse er klar til å henge opp imorgen, så det er bare vente.. Og vi skal tenner en lys imorgen også.. Skal nok ta bilde av det imorgen :)

Eg kjøpte 5 forskjellige stoffer, som eg sa tidligere bare 2 stoffer, men det ble jo mer enn det.. Så det blir masse sy for meg i denne uke.. Alt skal jo være klar til julen.. Ble overrasket at Christian er virkelig flink med å velge stoffer.. Eg sa til han at eg vil ha noko som er fin til pute, så han gikk til stoffer og se på, så han sa at han liker de to stoffer, eg ble glad at han har funnet som vi to liker det.. Så vi tok de 2 stoffer, da vi gikk rundt og fant flere som eg har tenkt å lage noe små.. Det får eg sett igang med det imorgen. Klokke er jo mange for ikveld, så det er bare slappe av foran tv og kanskje sove tidlig? Hvis eg kan sove ettersom eg har sovet 2 timer i formiddag.. Men likevel føler eg meg trøtt ettersom eg har vært aktiv i hele dagen?

Men nå stikker eg herfra og slappe av med min deilig samboer :)

Ha en fin lørdagskveld med godteri, brus og sjokolade (som eg savner det men har problem med dansk sjokolade, så eg får bare vente til eg kjem til Voss neste gang på besøk eller be min lillesøster kjøpe det når ho skal kjem på besøk til nyttår)
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?