Føler meg som

 2011-11-19    08:56:20   av:Viken
at eg er rivet i stykker!!

Det er ikke vits å slåss om hvem skal ta/ha meg.. Ingen eier meg! Det er eg som bestemmer selv hvem eg vil være med. Og du skal ikke være REDD å miste meg heller.. Eg er like GLAD I DERE uansett hvem det er! Du og jeg er samme verdi som andre mennesker..

Eg kan være med deg hvis du godtar som jeg er! Hvis du vil gå fra meg, så er det greit, da vet eg at eg har mistet deg, men du kan ikke miste meg for eg vil alltid vente på deg hvis du vil kommer tilbake til meg en dag, eg kommer å godta hvis du ber tilgir..

Eg kan ikke tåler kjeft, klage, krangel eller hva som helst fra mennesker, det vet dere godt at eg blir bare "syk" når noen kjefte på meg, klage på meg, lage krangler med meg.. Eg vil heller være frisk enn sitter og lei meg når eg får kjeft, klage eller krangle med noen.. Eg kan tåler krangler av og til, men ikke for ofte..

Eg vil være venner med alle uansett hvem det er! Eg mener at alle skal få en sjanse hvis noen har gjort galt før, eller ikke.. Fordi alle er like verdig uansett..

Når eg er på besøk flere blogg, og eg leser andres blogg hver eneste dag, og det er flere der som eg har lyst skrive, men TØR ikke.. Det har eg gjort i 2 år.. Ville skrive noe, ikke stygg eller frekk.. Vil være postivit, gledelig, osv osv til kommentar på noen blogg. Men det kunne eg ikke for eg vil FØLGE med hvordan de har det, så eg er redd å blir utestengt av det blogg så kan eg ikke følge med mer. Så eg la være å skrive og følge med istedenfor. Mener at alle skal få en sjanse uansett om du eller eg har gjort galt før.

Det siste vil eg si:

INGEN ER PERFEKT! IKKE DU, IKKE JEG HELLER! ALLE KAN GJØRE FEIL, MEN MAN LÆRE AV DET OG GJØRE BEDRE NESTE GANG!
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?