Gikk en lang tur...

 2011-11-30    18:11:30   av:Viken
Idag bestemt eg meg at eg og Leah skulle gå en lang tur.. Det var deilig å gå en lang tur, nesten 2 timer..





Nå sover ho i vogn. Eg vente på henne som skal våken.. Ho har sov ca 1 time nå. Vi kom jo hjem for ca 10 min siden. Det var masse flott julepynt på vinduer som vi gikk forbi masse hus.. Det er så KOSELIG å se vinduet når de har pyntet.. Noen har ikke pyntet ennå, eller kanskje de ikke tror på reglion? Hmm.. Man vet aldri..

Jaa eg har fått sy ferdig og det er ok, men det er jo fra min kreativ og måle selv og sånt, skal ta bilde av det senere.. Så dere får sjekke igjen senere når eg har lagt Leah ikveld, trolig etter 20.00-20.30 blir det ny innlegg med bilde av det som eg sydd idag. Får avslutte her nå og vekke Leah no..

Ha en fin kveld..
 Janni

Åhhh nutte hue med hello kitty, så søde og smukke virkelig :D og glæde mig til at ser dig på fredag <3 også din forældre ... Og hyggelig du med din far ude går tur to time dejlig luft virkelig ...



stor kramm til jer fra mig

 2011-11-30    23:04:47     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
 jewelle

Å nydelig pike... Gud hun vokser masse nå ser jeg... Gleder neg te neste år!! Da kommer vi og bedøke dere:))) luv you all.. Klem fra tante jewelle:)))

 2011-12-01    15:55:54
 jewelle

Å nydelig pike... Gud hun vokser masse nå ser jeg... Gleder neg te neste år!! Da kommer vi og bedøke dere:))) luv you all.. Klem fra tante jewelle:)))

 2011-12-01    16:00:55
 Jewelle

ååå hun er så sjønn og har vokset mye fra sist jeg så henne.... vakker og vakker!! luuuuvv you !!



hilsen fra Tante Jewelle:)))

 2011-12-01    18:18:02
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?