Helt utrolig..

 2011-11-12    20:38:32   av:Viken

Hvorfor skrev eg det på rubikk? Jo fordi tiden går ALTFOR fort synes eg. Og det er bare 10 dager igjen til Leah blir 4 måneder gammel..

Idag ved ettermiddag ville Leah holde flaske for seg selv, og Christian ba meg ta bilder av henne. Så selvsagt gjorde eg det og synes det er fin bilde av henne..





Flink jente som holde flaske selv idag..

Idag var vi i soverommet til Leah Marie og ordnet litt med å pynte på veggene og rydde litt. Så nå er det ferdig med å sett opp lampe på vegg til Leahs rom, og tavle som ho fikk til barnedåp er på plass nå, GODT! Og ryddet litt på vår soverommet, så er det TV inn på vår soverommet.. Men dessverre kan vi ikke koble kabel tv.. Så det blir nok bare filmer på DVD..

Etter vi har gjort masse idag, så ble vi enig at vi bestilte mat via Bambus Grill, og det er KJEMPEGOD mat må eg si.. Vi gjorde oss klar med levende lys og dekket på bordet.. Ventet og ventet på mat, endelig kommer det, så vi spiste og så på filmen på TV. Nå er vi mett og fornøyd! Etter det skal eg nok stikke av og kopple av på sofa og titter på filmer..





Ha en fin kveld!

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?