Hjelp...

 2011-11-30    23:39:53   av:Viken

Snart er det 1. desember.. og snart 23 dager igjen til julaften..

Har dere kjøpt julegaver klart?

Det har eg GJORT alt klar, men må først sende julegaver til min familie i Norge.. Pakken står her og venter på sendes imorgen når Christian skal til arbeide imorgen. Lettere for meg å be han ta med pakke til posten siden han jobber jo på posten :)

Snart skal eg legge meg, er jo trøtt etter lang tur idag :) Har jo en del å gjøre imorgen formiddag, skal til rosengårdscenter og klage TDC ang internet her.. Det har gått 3 dager no og ingen internet virker ennå.. Irritert!!

Vil dere at eg skal ha adventskalenderen her på blogg fra 1. des til 24 des? Forslag hva eg skal skrive? Noe dere er litt nysgjerrig? Bare skrive kommentar, INGEN godkjenner kommentar før eg lese det først.. Hvis du vil ikke at andre skal lese så bare skrive "privat" på slutten så vet eg at det skal ikke godkjennes, bare mellom deg og meg..

God natt min kjære blogglesere :)

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?