H&M..

 2011-11-16    21:14:59   av:Viken
Idag var eg og Leah på Rosengårdscenter og handlet klær til Leah..

Eg lengter til Leah kan bruker str. 86 når ho blir større fordi eg synes at det er mange finere i str. fra 86 oppover.. Leah blir 4 måneder gammel på tirsdag, og ho bruke str. 74 nå, stor jente eller? Ser ut som ho er arv etter pappa sin høyden :)

Men ellers har eg kjøpt de klær til henne idag

Kjole med rød leggings også som eg ikke kunne finne bilde.. Det skal brukes til julaften :D


Kjøpt lilla og svart bukse..


En søt lue :D


En fin fest sko som ho skal bruke det på lørdag som vi er invitert til en venninne på 50 års fest..

 Jewelle

ÅÅÅÅ denne kjolen vil deilig guddatter min være søt med!!! Må sende et bilde av henne med den kjolen!!!



hilsen fra gudmor ;)

 2011-11-16    22:40:06
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?