Julepynt er inn i huset...

 2011-11-22    22:18:17   av:Viken

Så eg har begynt pakket ut alle julepynt og eg synes det er for LITE!! Hvordan kan de 5 flyttekasser blir ødelagt?? Hvis eg hadde dem ennå så har det vært fullt av julepynt her i huset.. Men jaja.. Får bare kjøpe litt og får ønske litt fra min familie.. Eg og min mamma er jo nesten like når det gjelder julen.. Men vi har jo litt forskjellige smak..

Hvem er så veldig glad i Julen som meg og mamma?

Men julepynt er ikke på plass ennå.. Det er jo litt sent på kvelden nå synes eg.. Så eg får vente til imorgen på dagen så kan eg og Christian blir enig om hvor vi skal sette de julepynt på huset.. Det er jo viktig å samarbeid enn eg gjør alt selv hvis Christian er ikke fornøyd :D Hehe..

Og det blir nok uten stjerne med belysning i år.. Jaja.. Men heldigvis overlever eg det at det kan klare seg uten stjerne i år, ikke sant?? Men det blir ihvertfall fin til neste år for vi er kanskje i Norge og feire julen med min familie..

Ha en fin kveld!


Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?