Leah Marie

 2011-11-16    23:02:55   av:Viken
Helt utrolig at det har gått nesten 4 måneder.. Føler jo at ho er fortsatt nyfødt, men nei..  Se stor forskjellige utviklet ho hadde på 4 måneder.. :) I LOVE YOU, Leah..
 Jewelle

Å min vakker pike som jeg er eneste gudmor til!!! Jeg er så stolt å være det og hun blir bare vakker og vakker for hverdag som går!!!



Luv you my girlbabe <3 <3



Hilsen fra Gudmor (Jewelle)

 2011-11-16    23:07:23
 Gudmor

Åhhh smuke min dejig guddatter Leah, og hun er en rigtigt smukke, går godt vokser du leah, din forældre må være stolt over dig virkelig, , jeg så dig først dag du var så stor pige hvor jeg er så stolt det, og jeg var så glæde at være gudmor til dig leah ,



Jeg elsker dig leah og familien

fra kramm kys fra Gudmor

 2011-11-17    23:16:22
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?