Marsipan...

 2011-11-15    15:49:29   av:Viken



Marsipan er det mest av alle som eg avskyr! Eg er merkelig som ikke liker det!! Ja eg vet det!!
Spesielt når eg ser forskjellige cupcakes som eg har lyst lage noe fin dekor til cupcakes, men oftest er de laget med marsipan, men det kan eg ikke godtar siden eg ikke liker det.. Men er det noe annen som ligner på marsipan enn smør krem som eg kan lage til cupcakes?
Håper at det er noen der ute som vet hvordan man kan lage noe likende enn marsipan? Kommer gjerne med oppskrift til cupcakes?

Merket at eg er blitt mer aktiv å skrive her etter eg har sluttet med facebook.. Kanskje eg skal fortsette med sånt at eg ikke skal melde meg inn til facebook igjen? Så det blir bedre med blogg enn i facebook? Hehe

Nå er Leah våken så eg stikker herfra og nyter tid med Leah..
Ha en fin dag.. Sees igjen senere ikveld hvis eg har noe å skrive?

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?