Naboer er igang med julepynt...

 2011-11-22    17:48:56   av:Viken
Hmm hmm sier eg bare.. Tror eg skal finner fram julepynt når Leah har lagt seg.. Nå ligger ho på ryggen og leke med aktivsteppe.. Men tør ikke gå ut til boden og hente de esker som julepynt er oppi, man vet aldri at ho kan skriker eller blir lei seg.. Så det er best å vente til ho legge seg så kan eg ha alarm med meg og gå ut og hente de, etterpå kan eg begynner og sett julepynt her.. Men har INGEN elektriske julepynt, så det blir bare porsel og de nye som eg har kjøpt i siste..

Eg har PRØVD å få tak i julestjerne til juletre, men her i Danmark har ikke sånt som i Norge har.. Får vel be mamma eller pappa kjøpe det for meg og spare det til neste gang vi kommer til Norge så kan eg ta med det hjem..

Det type er eg ute etter men her i Danmark har ikke sånt, BARE stjerne uten belysning. Det vil eg ikke ha.. Vil ha det type som eg kan ha lys på toppen og sett stjerne på det.. Vakker å se på synes eg!

Snakke eg for mye om julen?? Men det skal du vente til imorgen eller i løpet av helgen og se hva eg har gjort med julepynt her i huset.. Håper at eg blir fornøyd med julepynt for i år ellers må eg kjøpe mer :D
 Janni

Åhhh flot stjerne virkelig smukke ;) jeg har tage min billedet af julehus og nisse , om du vil ser ??? jeg kan sende dig et sms med billedet ??? søde, stor krammm fra mig

 2011-11-22    20:32:12
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?