Spørsmål/Spørgsmål/Frågor???

 2011-11-13    23:57:44   av:Viken
Eg har ikke tid å skrive blogg nesten hele dagen imorgen, så det passer på at dere kan spørre meg hvis du vil? Så svar eg gjerne imorgen sent kveld.. Omtrent kl 22-23 tiden imorgen(mandag) kveld.

Jeg har ikke tid til at skrive blog næsten hele dagen i morgen, så sørg for at du kan spørge mig, om du ønsker? Jeg svar imorgen sen aften .. Ca. 22-23 på det tidspunkt i morgen (mandag) aften.

Jag har inte tid att skriva blogg nästan hela dagen imorgon, då kan du bara fråga mig om du vill? Kommer att svar imorgon sent på kvällen .. Cirka 22-23 vid den tiden imorgon (måndag) kväll.
 Gudmor

Ja, jeg ved hvorfor du har jo dejlig leah ( min guddatter) og klart du har bruge tide til leah og mange tinge hjemme ordne selvf , hvis jeg har ret

kramm fra mig ved du hvem jeg er? søde

 2011-11-14    00:03:21
 Gudmor

Ja jeg har dumt spørgen

nr.1 Har du haft trekant

nr.2 du vil gift med din dejlig fay ,

nr 3 du ærlige over din bedste veninde Gudmor ???????



kramm gudmor

 2011-11-14    00:16:33
 Gudmor

Jeg har et spørgsmåle en mere



Hvem kan være bedste veninde med ?

hvem du kan lide som snakker med og tillad og stolt på???

 2011-11-14    00:28:43
 Cecilie

-> Saknar du Sverige?

-> Hur träffade du Christian?

-> Hur trivs du i Danmark?

-> Vad vill du ha av mig? ;)

-> Vilken typ mobil har du?

-> Har du varit på Åland förut?

-> När festade du sist?

-> Har du någon kontakt kvar från gamla tiden. (Sverige).

-> Kan du tänka dig bo i Norge igen?



KRAM :)

 2011-11-14    09:27:52     URL: http://starismylife.blogg.se/
 Din elskede

Elsker du mig?

Har du det godt?

Hvor henne i verden vil du rejse med mig?

Jeg elsker dig meget højt over hele galaske.

Din elskede Christian.

 2011-11-14    14:07:41     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
 Marianne

Kommer du at blokker de ukjent hvis de skrev noe frekk/stygg til deg?

Hater du noen?

Hva gleder du best ved julen?

 2011-11-14    15:44:14
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?