Stille som en mus....

 2011-11-24    13:31:44   av:Viken
Nå er det "meg" som er igjen i huset..

Leah Marie er i sengen og ta seg en lur, Christian er på vei til jobb nå. Så det er bare meg her i stue med masse julepynt på bordet og vet ikke hva eg skal sette de på plass.. Skulle gjerne henge opp noe vegg men kan ikke bruke hammer nå når Leah sover.. Så eg må vel vente til Leah er våken..

Nei ingen har vunnet lotto ennå, så det blir 111 millioner dansk kroner i pot til neste uke. Det blir for mye nå.. Sitter her og tenke for mye på gård.. Hvordan gård skal se ut.. Det blir ihvertfall en stor gård med tett trær som ingen kan se oss og herregårdshus står i midt.. Har "rundkjøring" ved inngang når man skal kjøre inn på gård så er det rundt vei ut, altså slipper omvendt eller rygge og snu seg for å kjøre ut.. Man får drømme litt ;)
Men det blir ihvertfall ikke noe før man vinner masse millioner..

Julegaver er nesten klar.. Så det er FÅ igjen til vi er ferdig med julegaver.. Det blir deilig at man ikke blir stresse når det nærmere seg til jul.. Vi har kjøpt julegaver klar til Leah, David, Joakim, Emilie Marie, mine foreldre, svingerforeldre, niese og nevø til Christian og litt flere.. Så det er bare oss igjen som skal kjøpe til hverandre så vi kan ikke gå ut samtid, må vel dra selv og kjøpe til han uten han skal være med meg til byen eller kjøpesenter :)

Jaa nå har eg en ide.. Så eg får stikke herfra og ordne litt med julepynt og se om eg blir fornøyd :D
Bilder kommer nok men vet ikke når det blir bilder her, ettersom vi er jo ikke ferdig med alt her ennå :) Kanskje bilder kommer til neste uke? Eller i løpet av helgen?

Ha en fin ettermiddag.
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?