Svar til kommentar på En ukesblad...

 2011-11-12    15:16:05   av:Viken

Eg fikk en ukjent kommentar så eg har tenkt å svar etter min mening. 

H*n skrev:
Jeg er enig med dig om barn skal vide hvem mor eller far er. Men jeg vil spørge dig om hvad du mener at mor eller far lade barn ikke møde mor eller far? Skal barn vide hvad problem mellom mor og far?

Så kommer det min svar:
Eg synes det er feil at mor lar ikke far at møte barn eller omvendt.. Det viktigste forbildet for barn er å ha trygghet mellom mor og far, og barn skal ikke føler seg skyld, det VIKTIGSTE av alt at barn skal vite at mor og far elsker barn like mye selv om mor og far ikke kunne være sammen.
Men hvis mor vil ikke treffe barn, så synes eg at far skal forteller litt om hvordan barn har det, og forteller hva som har skjedde. F.eks skolegang eller hva som helst, det er viktigste at mor skal få vite hvordan barn har det og kan skje at mor vil endre seg og vil treffe barn. Man skal ALDRI si forbudt si til mor eller far at de ikke får se barn. VIKTIGSTE å samarbeide selv om mor og far står i stor konflikt.. Det er helt feil at tenke på egen. Tenk på barna, hva har barn sin behov? Se foreldre like ofte og føler seg trygghet, og skal aldri sier negativ om mor eller far.

Barna skal ikke få vite hva problem mellom mor og far, siden de kan tro at det er dems skyld at mor og far gikk sin vei.. Viktigste er å si postiv om mor eller far, så vil barn har det bra og føler seg trygghet!

Eg er selv mor til 4 barna. Og samarbeide med de 2 eldste barnefar er helt uten problem, vi snakke bare om barna ikke noe mer! Det er viktigste at vi skal samarbeide om barna. Og minste jentes far er jeg jo kjæreste med.. Og eg har aldri sagt negativ til min barna om far. Alltid spør om hvordan de har det hos far og de sa bare bra så forteller de sin historie med far, eg sa at det var flott og alt har det bra selv om det er litt kjedelig imellom. Det er også her hjemme som er kjedelig av og til. Man kan ikke ha gøy hele tiden.. :D

Håper det var bra svar fra meg, men skrive gjerne hva du mener selv? Alle har jo forskjellige meninger om det!

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?