Til lille superhelt min...

 2011-11-29    20:27:26   av:Viken
OBS!! DANSK SPRÅK...

Jeg vil skrive lidt til deg. Jeg vil bare siger at du er best som findes her for mig når jeg har brugt for dig.

Da jeg flytte til Danmark, tænker jeg meget negativt fordi jeg føler at jeg havde gået fejl vej, men da du kommer til det sted vi mødtes først gang, så griner vi bare for ingenting. Så vil jeg lære mig at kende med dig, og du kan se på mig om hvordan jeg har det, kan se at jeg har problem. Du kende mig kun ca 1 år nu efter vi mødtes først gang, og har fået mig at står meget sterk og fik mig at tro på mig selv. Og jeg har lært så meget af dig, vise mig meget hvad jeg skal laver, give mig meget råd. Nå ved jeg hvor jeg står, tak være dig! Jeg er meget glad for dig at du findes her for mig når jeg skrige efter dig..

Uden dig skulle jeg ALDRIG klare det selv, så du betyder alt for mig, lille superhelt!

Jeg er for glad i dig som ven!

Knus og kram fra din venninde Anki

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?